Mun ystävänpäivä tänä vuonna on ollu kiva. Meillä oli koulussa halipäivä + pehmopäivä. Kaikkien piti ottaa pehmolelu kouluun ja meidän luokka oli pehmoin:D
 Halailin kaikkia kivoja tyyppejä ja keräsin mun kartonkisydämeen nimmareita. Halaamisesta saa oikeesti hyvää energiaa. Aamulla mä olin ihan pirtee, vaikka olin nukkunu yli vähä. Miks ihmiset ei halaile toisiaan enemmän? Suomalaiset on niin jäykkiä!
 Lukuaine tunneilla ei tehty oikeen mitään, koko enkun tuntiki me vaan piirrettiin:D Iltapäivällä mulla oli liikkaa. Sai valita meneekö pulkkamäkeen vai jääkö luistelemaan, ja mä jäin n.5 ihmisen kanssa koululle luistelemaan. Pelattiin poikien kans jääpalloa ja mun taidoilla siitä ei tullu oikeen mitää:D Roikuin kuitenki mukana ja sain pari kertaa pallonki;D
 Tänään kun tulin kotiin ja pääsin koneelle niin mua odotti kiva yllätys. Mä oon päässy mukaan "sulkasatoon", netissä toimivalle kirjotuskurssille! Oon odottanu tota jo kauan ja nyt viimein sieltä tuli sähköpostia että oon päässy mukaan:)
 Ainoo ystipäivän pettymys oli se, että olisin halunnu nähä kaveriani, mutta niille oli tulossa vieraita... pitänee soitella sille iltasella.



Hyvää ystävänpäivää kaikille!