Mansikka jogurttia ja hedelmämysliä voisi syödä loputtomiin, se on niin hyvää:)

 On lämmin kesäaamu, minä istun kaunis, turkoosi leninki ylläni suloisen pienessä puutarhamajassa ja hörpin kuumaa kahvia. Hiukseni ovat tänään vapaina ja ulettuvat kullankeltaisina puoleen selkään saakka. Juoruilen Olgan kanssa mehevistä salaisuuksista ja mutustan silloin tällöin palan mustikkamuffinistani, kunnes yllättäen kuulen puuskuttavan äänen: "Nora, Olga, tulkaa, pian nyt!"
  Kiiruhdamme hovimestarin perään tietämättä mistä on kyse. Olen sekä nyrpeä siitä, että rauhallista aamuhetkeäni häirittiin, että pelästynyt ja huolissani, koska en tiedä, mitä pahaa on tapahtunut. Bob harppoo edellämme ensin pihamaan halki ja linnan ovesta sisään, sitten ylös marmoriportaita kolmanteen kerrokseen, ja lopulta makuukammariin, jossa pieni vaaleahiuksinen tyttö nyhkyttää ylellisessä pylvässängyssään.
 "Voi, mitä sinä tyttörukka itket?", Olga päivittelee. Bob poistuu ovesta vieden hätäntyneen tunnelman mukanaan. "Annika ei leiki minun kanssani", tyttö nyyhkyttää, "hän löi minua. Hän ei pidä minusta." "Mutta ei, ei hän sitä tarkoittanut", Olga puhelee ja siilittää lapsen päätä. Minä vain seison hiljaa turkoosissa mekossani.