Tänään on ollu kauhee päivä. Miks kaikkien pitää tänään purkaa hermonsa just muhun? Mä en oo mikään yleinen nyrkkeilysäkki, jota sää mätkiä kun siltä tuntuu. Historian opettaja on eri mieltä osaamastani, viuluopettaja valittaa, vaikka teen kaiken niinkuin ennenkin ja orkesterin ohjaajan mielestä käyn liian vähän harjoituksissa. Tekis mieli huutaa: "Jättäkää mut rauhaan!", enhän mä oo tehny niille mitään pahaa.
 Sen voin myöntää, että orkkaharkoista oon ollu aika paljon poissa, mutta minkäs sille voi, jos ei yksinkertasesti ehdi. Mulla on melkein jokapäivä vähintään yks meno, joka pitää jättää pois sen takia, että se menee päällekkäin jonku muun tärkeemmän jutun kanssa. Orkka vaan sattuu olemaan melko alhaalla mun tärkeysjärjestyksessä.
 Mua harmittaa niin kovaa sekin, että joudun olemaan futisharkoista paljon poissa. Oikeesti mä haluaisin ehtiä, mutta se ei vaan oo mahdollista. Ja kun joku sen jälkeen tulee huomauttamaan, että "Hei kuule, sä et oo ollu pitkään aikaan harkoissa", niin joudun tosissani ponnistelemaan, etten löisi viisastelijaa kuonoon tai tekisi jotain muuta älytöntä.

Onneks tulee kesä. Ja loma. Kiireettömyys, lämpimät ilmat, vapaus... Kesällä mä aion syödä paljo jäätelöä ja mansikoita, uida, pelata futista, hyppiä trampalla, pitää hauskaa, olla vaan ja ihmetellä, rentoutua 8) <3