Halusin vähän vaihtelua ja niimpä ulkoasu sekä nimi muuttui ja lopputulos on tämä:)

 Ensiksi lomalta palaajan tunnelmia: ihan mukavaahan lomalla oli, viikko meni kyllä hirveän nopeasti! Tapasin kavereitani ja kävin mummolassa ja kokeilin jopa ensikertaa elämässäni lumilautailua! Olihan se aika jännää, mutta toistaiseksi taitoni eivät riitä kuin hädintuskin lasten ilmaiseen harjoittelumäkeen:D

 Tältä päivältä: päivä alkoi rattoisasti kun kympiksi tartti vasta mennä. Aamulehden synttärionnittelut saivat minut kuitenkin kateellisiksi ja päätin, että tänään on mun synttäripäivä:) Noh, eihän tästä päivästä mitenkään erikoinen tullut, oikeastaan olen murjottanut koko päivän:D Yksi tärkeä henkilökin puuttui koulusta tänään. Pää on kipee ja mahaan sattuu, oon kai tulos kipeeks ku viuluopettajakin lähetti mut kotiin lepäämään:D Alunperin mun piti leipoa synttärikakku, mutta en nyt taidakaan jaksaa vaan aion levätä iltapäivän. Mutta synttärit mulla on kuitenkin, kun kerran niin on päätety!